تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (7314)
................................

جمله زیبا با عکس, جملات کوتاه آموزنده

......................................

 

جمله زیبا با عکس, جملات کوتاه آموزنده

بقیه موارد در ادامه مطلب


برچسب ها : ,
بدون شرح...
پیامهای عمومی ارسال شده

+ این تصویر حرف راست میزنه؟؟؟؟



+ مکالمه بین زن ومرد: . . . . . . . . . . . مرد میگه: ماشاءالله عزیزم خونه تمیز و مرتبه ان شاءالله وایبر قطع شده؟ زن: نه والله شارژر گوشی رو گم کردم مجبور شدم خونه رو تمیز کنم تا پیداش کنم


+ *للّه ملک السّموات و الارض، یخلق ما یشاء، یهبُ لمن یشاء اِناثاً، و یهب لمن یشاء الذُّکور، او یزوِّجهم ذُکراناً و اناثاً، و یجعل من یشاء عقیماً اِنَّه علیمٌ قدیرٌ*

بقیه موارد در ادامه مطلب


برچسب ها : ,,,,
تا حالا کلاغ بالای سرتو دیدی؟

مرحوم (( میرزا علی اکبر نهاوندی )) از کتاب لئالی الاخبار نقل کرده که : شخص مؤمنی با جن مؤمنی رفیق شده بود ، آن شخص می گوید : روزی در مسجد بین صفوف مردم نشسته بودم ، ناگاه آن رفیق جنی من ظاهر شد و گفت : چگونه می بینی حال این مردمی را که در مسجدند ؟ گفتم : بعضی از اینها را می بینم که خوابند و بعضی بیدار . گفت : برسرشان جه می بینی ؟ گفتم : چیزی نمی بینم ، پس با دست خود چشمهایم را مالید و مسح کرد و سپس گفت : (( نکاه کن )) چون نگاه کردم ، دیدم که برسر هریک از آنان کلاغی نشسته است ، اما بعضی از آن کلاغها گاه با دو بال خود چشم آن شخصی را که بر سرش بودند می پوشاند و گاه بالهای خود را از جلو چشم کنار می زند . از رفیق جن خود پرسیدم که قضیه این کلاغها چیست ؟ و چرا این کار را انجام می دهند ؟ رفیقم گفت : این کلاغها شیطانهایی هستند که بر آن افراد ما مورند و وظیفه دارند که بر سر آنها بنشینند و هرگاه که از خدا غفلت کنند شیاطین با بالهای خود جلو چشم آنها را بگیرند . سپس این آیه را تلاوت نمود. « و من یغش عن ذکر الرحمن نقیض له شیطانا فهو له قرین » « هرکس از یاد خدا سرپیچی کند شیطانی را بر انگیزانیم تا یار و همنشین دائم او باشد .


برچسب ها : ,
آخرین مصاف

gaze

نام بازی: آخرین مصاف  (The Last Battle)
پلتفورم : pc
ژانر: Sniper
زبان : Persian
تاریخ انتشار : 11 سپتامبر 2014

ناشر: جنبش مصاف ایرانیان
حمایت توسط : -
درجه بندی سنی : +12

download دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریدانلود با لینک مستقیم  | با حجم 52  مگابایت

password دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریپسورد در صورت نیاز  : www.masaf.ir

url دانلود GOM Player 2.2.62 Build 5209 نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویریمنبع : وب سایت جنبش مصاف ایرانیان


برچسب ها : ,
پنج نشانه از اینکه عمر سیستم شما به سر آمده!

به هر حال آنچه همه می‌دانیم اینکه اسباب و وسایل الکترونیکی هم مانند هر چیز دیگر، ‌عمر مفیدی دارند و سرانجام روزی عمر آنها پایان می‌رسد. شاید شما نیز در گذشته رایانه یا لپ‌تاپی داشته اید که خود شاهد مرگ آن بودید؛ اما چگونه باید فهمید، یک رایانه یا لپ‌تاپ در حال مرگ است؟ در اینجا نگاهی به پنج نشانه اساسی از این مورد داریم.

به گزارش «تابناک»، هنگامی که سخن از عمر زیاد ‌یا آسیب‌دیدگی بخشی از سخت‌افزارهای سیستم می‌شود، معمولا رایانه‌ها خود نشانه‌هایی از این موضوع ‌بروز می‌دهند که به کاربران کمک زیادی در تشخیص پیر شدن سیستم می‌کند؛ البته اگر به درستی گوش کنید و ببینید!

برای نمونه، اگر در هدفون خود و هنگام پخش موزیک، صداهای مزاحم و یا نویز می‌شنوید، این امر می‌تواند به معنای آن باشد که کارت صدای شما یا Motherboard رایانه شما احتمالا دچار مشکل شده است. البته نشانه‌های دیگری نیز در این میان هستند که در تشخیص به سر آمدن عمر دستگاه شما یا یکی از سخت‌افزار‌ها کمک می‌کنند. پس بهتر است اگر با این نشانه‌ها روبه‌رو شدید، زود نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اساسی خود اقدام کنید.

پنج نشانه از اینکه عمر سیستم شما به سر آمده!

1 – اشکال در اجرای برنامه‌ها و مشکل فریز

بقیه موارد در ادامه مطلب


برچسب ها : ,
پنج ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4434)
این روز‌ها با وجود به‌کار‌گیری سخت‌افزارهای بهتر و سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند به ویژه از نسل اندروید، شاید سخن ‌از ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به گوشی بیهوده باشد؛ اما ‌هنوز ‌هستند کاربرانی که با گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای معمولی‌تر کار می‌کنند و قطعا در مواردی مشکل سرعت برای این دست از کاربران، معضلی جدی ‌می‌شود. این ترفند‌ها می‌تواند تا میزان بسیاری در سرعت بخشیدن به گوشی‌های هوشمند مفید باشد.
 

به گزارش «تابناک»، هر چه بیشتر از عمر گوشی هوشمند اندروید شما می‌گذرد، متوجه می‌شوید که سرعت آن کاهش پیدا می‌کند و دیگر خبری از چالاکی و سرعت روزهای اول نیست. در این گونه موارد، بیشتر کاربران به سرعت به فکر عوض کردن گوشی هوشمند خود افتاده و چاره را در توسل به گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای بهتر می‌بینند. 

اما برای این کار عجله نداشته باشید. ما در اینجا چند ترفند و راهکار ساده را به شما آموزش می‌دهیم که می‌تواند در سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما کارساز باشد.

پنج ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما

1 – پاکسازی Cache برنامه‌ها

داشتن برنامه‌ها و App‌ها زیاد می‌تواند بسیار کاربردی و جالب باشد؛ اما در طی زمان Cache شدن داده‌های این برنامه بر روی گوشی، شما می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عوامل کاهش سرعت گوشی باشد. پاکسازی Cache از طریق Settings گوشی قابل انجام است؛ اما در خصوص بسیاری از نرم‌افزار‌ها، نیاز به ابزارهای جانبی دارید. 

یکی از بهترین App‌ها برای این موضوع App Cache Cleaner است؛ لینک دانلود از Play Store. کافی است بر ‌دکمه Clear کلیک کنید و کار تمام است. این ابزار همچنین از قابلیت پاکسازی خودکار Cache در زمان‌های تعیین شده توسط شما برخوردار است.

بقیه موارد در ادامه مطلب


برچسب ها : ,
خاطرات رئیس دفتر صدام از شب عملیات کربلای 5
  • بازدید : (4295)

 

 **خاطرات رئیس دفتر صدام از شب عملیات کربلای 5
سرلشکر عبدالحمید محمود الخطاب ، رئیس دفتر صدام درباره این عملیات می گوید: تاریخ 16/1/1987 (19/10/65) تلفن دفتر رئیس جمهور به صدا درآمد. خبر حمله به شلمچه را دادند. رئیس جمهور دائم زیر لب می گفت: «الله اکبر از دست افراد خمینی… الله اکبر…» مدام پلک هایش به هم می خورد. به او عرض کردم : اتفاقی مهم پیش آمده است ؟ رئیس جمهور که در اتاق قدم می زد، گفت: «امشب بصره به دست نیروهای ایران خواهد افتاد».

همان شب جلسه ای تشکیل شد که تا صبح ادامه داشت. ارتش ما داشت از هم می پاشید. ماشین جنگی و مدرن ما از کار می افتاد. هر روز و هر ساعت گزارش هایی درباره عقب نشینی و تلفات بهت آور به دست ما می رسید. وقتی خبر رسید نیروهای ایرانی به منطقه دیده بانی شماره یک لشکر 11 رسیده اند، رئیس جمهور گفت: «الان زمان آن فرا رسیده که از سلاح شیمیایی استفاده کنیم».

با هدایت مستقیم رئیس جمهور این کار انجام شد. با این احوال ، رئیس جمهور هیچ گاه مایل به پایان جنگ نبود. او در جلسه های محرمانه به ما می گفت: «امیدوارم این جنگ ادامه یابد، چون کمک های کشورهای خلیج فارس ادامه خواهد داشت و ما با این ثروت می توانیم مشکلات داخلی را هم حل کنیم.

اگرچه تعداد مصدومان شیمیایی متوسط و شدید عملیات کربلای 5 کمتر از 3 هزار نفر می شدند، اما با در نظر گرفتن مصدومان خفیف احتمالا جمع آنان به 7 هزار نفر می رسید.

به دنبال این عملیات عظیم که به منهدم شدن ماشین جنگی عراق منجر شد علاوه بر فشارهای آمریکا، قطعنامه 598 که کمی به خواسته های جمهوری اسلامی ایران نزدیک شده بود صادر گردید. این اولین بار بود که پس از شروع جنگ تحمیلی شورای امنیت سازمان ملل به وجود جنگ در این منطقه اعتراف کرد.


برچسب ها : ,
گمنــام ترین حاجیـــه

گمنــام ترین حاجیـــه

بـر چادر مشکی ات ، نستعلیق می نویسم عشق را ...
 
 
وقتی که ...
 
این اِحرام سیاه را می پوشی و حج شکوهمند حیــــــا را به جا می آوری ،
 
 
آنگـــاه
 
طواف می کنند تو را صفوف فرشته هــــا
 
 
و متبرک می کنند بال هایشان را
 
به تـــار و پــود حریــم آسمانی ات ...
 
 
تـــو ! گمنــام ترین حاجیـــه ی ِ امروز زمـــان هستی بانـــو جــان !
 


اسلحه من
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4803)

اسلحه من

به بِهشتِ زَهرا مــے رَوم...

قطعه یِ شهدا...

از کنار عکس هــا عُبــور مــے کنَم...

چادُرم را رویِ ســَرَم محکــم مــے کــنــَم...

و زیر لـبــــ مــےگویــَم...

دشـمــَن قلبتــــ را نِشـانـه گـِرفتـــ...

و اسلحه اَتــ را بـَر زَمیــن انــداختـــ...

من تا زنــده اَم نمــے گــُذارَم...

اَفکارَم را نِشـانــه بگیــرَد و چــآدُرَم را بــَر زَمـیــن انــدازَد...

 


غروب جمعه چقدر غمگين است
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4060)

عصر يک جمعه ي دلگير

دلم گفت بنويسم که چرا عشق به انسان نرسيده است؟

چرا اب به گلدان نرسيده است؟

چرا لحظه ي باران نرسيده است؟

و هرکس که دراين خشکي دوران به لبش جان نرسيده است،به ايمان نرسيده است و غم عشق به پايان نرسيده است

بگو حافظ دلخسته ز شيراز بيايد بنويسد که هنوزم که هنوز است چرا يوسف گمگشته به کنعان نرسيده است؟چرا کلبه ي احزان به گلستان نرسيده است؟

دل عشق ترک خورد،گل زخم نمک خورد،زمين مرد

خداوند گواه است،دلم چشم به راه است،و در حسرت يک پلک نگاه است

ولي حيف نصيبم فقط آه است و همين آه خدايا برسد کاش به جايي،برسد کاش صدايم به صدايي...


برچسب ها : ,
با این نرم افزار عکــاس حرفــه ای شوید +دانلـــود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4294)

Kitcam نرم افزاری فوق العاده برای گرفتن عکس های فوق العاده است. پس اگر میخواهید عکاس حرفه ای شوید این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید.

 
- ویــــژگی ها:
این برنامه دارای 15 نوع لنز -32 افکت فیلم-و 20 فریم است.و از دیگر ویژگی های این برنامه فیلم برداری HD فوکوس دستی و اتوماتیک- لرزش گیر و تقویت کننده نور و تشخیص چهره و مولتی شات و...می باشد.

 



 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید



برچسب ها : ,
لذت سرعت در شب را با"speed night" تجربه کنید + دانلود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (2146)

برای رانندگی و تجربه هیجان و لذت سرعت در شب این بازی را برای اندرویدتان دانلود کنید در این بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز شما باید با یک ماشین در شب با تمامی سرعت خود رانندگی کرده و در نهایت دقت ماشین ها و موانعی که در جاده موجود است را پشت سر بگذارید.
 

برای دانلود اینجا را کلیک کنید


برچسب ها : ,
سرعت اينترنت موبايل خود را اندازه بگيريد + دانلود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4463)

نرم افزار Speedtest.net براي گوشي هايي كه داراي سيستم عامل ويندوز فون 8 هستند، طراحي شده است.

استفاده از Speedtest.net ساده ترين راه براي تشخيص قدرت و سرعت اينترنت موبايلتان است.
شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد ببينيد آيا واقعا سرعت وعده داده شده توسط شركت ها را دريافت مي كنيد يا نه. همچنين مي توانيد سرعت دانلود و آپلود اينترنت گوشي خود را ببينيد.
 
 


*قابل اجرا در ويندوز فون 8



برچسب ها : ,
موبايلتان را به کنترل تبديل کنيد + دانلود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4256)
اگر مي خواهيد وسايل صوتي و تصويري منزلتان را تنها به وسيله ي موبايل خود کنترل کنيد نرم افزار Psiloc.irRemote را به شما معرفي مي کنيم شايد گم شدن کنترل تلويزيون در منزل شما هم بارها و بارها اتفاق افتاده باشد.
پيدا کردن کنترل در بسياري از مواقع به يکي از بزرگترين مشکلات ما تبديل مي شود ، کوچک است در همه جايي مي تواند پنهان شده باشد ، پيدا کردنش بسيار سخت است.


تمام اين حالات را زماني در نظر بگيريد که برنامه ي مورد علاقه ي شما هم شروع شده است، چاره چيست ؟
پيدا کردن تلفن همراه به مراتب اسان تر از کنترل است، حال اگر تلفن شما کنترل تلويزيون بود، پيدا کردن کنترل ديگر مشکل نبود.
اين امکان براي شما وجود دارد تا با نصب نرم افزار Psiloc.irRemote تلفن خود را به کنترل تبديل کنيد.
اين نرم افزار مخصوص تلفن هاي با سيستم عامل سيمبين است.
اين نرم افزار نه تنها براي تلويزيون بلکه براي تمام وسايل صوتي و تصويري کاربرد دارد.
 Psiloc.irRemote از درگاه مادون قرمز تلفن تان براي ارتباط با وسايل صوتي و تصويري استفاده مي کند.
اگر وسيله الکترونيکي شما در ليست دستگاه هاي اين برنامه نبود مي توانيد ديتابيس آن را دانلود کنيد و در سيستم برنامه قرار دهيد.

نمايه اي از برنامه به همراه دانلود آن

*** Psiloc.irRemote را از اينجادانلود کنيد

 

 

برچسب ها : ,
دفترچه خاطرات شخصی شما در گوشی همراه + دانلـــود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4181)

با نصب این نرم افزار گوشی هوشمند شما به دفتر خاطرات همراه تبدیل می شود. Private DIARY برنامه ای کاربردی برای ثبت خاطرات روزانه ی شما است که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده و با آن می توانید همه ی احساسات و عواطف خود را به صورت محافظت شده نگه داری کنید.
 


این اپلیکیشن با قابلیت های زیادی نظیر تم های متعدد ، تهیه نسخه پشتیبان از نوشته های خود و بازیابی در صورت حذف شدن ، افزودن عکس های دلخواه برای خاطرات و جست و جوی خاطرات نوشته شده و بهترین دفتر خاطرات را در گوشی هوشمند شما ایجاد می کند.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.


برچسب ها : ,
میــــــوه درمـــــانی + دانلـــود
دسته بندی : فایل های کاربردی,,
  • بازدید : (4266)

اینجا می توانید کتاب میوه درمانی را دانلود کنید. کتابی که می تواند در کنار توصیه های پزشکی برای درمان مکمل به شما کمک کند.  میوه ها نعمت های خوش طعم و خوشمزه پروردگار یکتاست که روزی بنده ها قرار داده شده است، میوه ها تنها برای سیر کردن شکم خلق نشده بلکه از میوه ها و نعمات الهی می توان استفاده های خوب مختلفی کرد.
 

میوه درمانی چیست؟

میوه درمانی یکی از مواردی است که شما میتوانید به درمان درد ها و مریضی های خود بپردازید. در کتاب میوه درمانی با بهره گیری از دستورات اسلامی شما با روش درمان مریضی ها با استفاده از دستورات اسلامی آشنا خواهید شد. در این کتاب احادیث مختلف از معصومین (ع) روایت شده در باب میوه درمانی ذکر شده است.


برخی از موارد ذکر شده:
- درمان کم خونی
- غذا رسانی به استخوان ها
- درمان بیماری های سل
- سرطان
- ورم
- عفونت غده ها
- بیماری های عصبی
- رشد سلول
- قوی سازی رگ و استخوان ها
- مریضی های روده و معده
- مریضی های قلبی
- مریضی های ادرار
- بیماری های پوستی
- مریضی های عفونتی
- مریضی های نقرس و روماتیسم
- و …

برای دانلود کتاب میوه درمانی اینجا را کلیک کنید.


برچسب ها : ,
قدرت دوربين گوشي خود را ارتقا دهيد+ دانلود
دسته بندی : اندروید,,
  • بازدید : (4413)
با نصب نرم افزار Harald Meyer CameraPro بر روي نوكياي خود می توانید با امکانات بیشتری عکس یا فیلم بگیرد.
اين نرم افزار مي تواند امكانات خوبي را به دوربين گوشي شما اضافه كند كه عكاسي و فيلمبرداري موبايل را ارتقا مي دهد.

امکانات نرم افزار:- امکان فیلم برداری HD ( کیفیت کامل و ۱۵ ،۲۵ ،۳۰ فریم )
- ابزار های کنترل تصاویر : روشنایی ، کنتراست ، اشباع
- افکت ها : نگاتیو ، سیاه و سفید ،طبیعی و…
- دارا بودن زوم دیجیتال قدرتمند تا ۱۱ برابر
- دسترسی سریع به امکانات برنامه
- حالت های مختلف فلاش
- تعادل رنگ سفید

نکته :این نسخه از نرم افزار سازگاری کامل با گوشی Nokia N8 ندارد.
 
 
 
 
* این نسخه قابلیت نصب بر روی گوشی های سیمبیان  S^3 , Anna , Belle را دارا است. براي اجرا به QT نياز داريد.

برچسب ها : ,
زینت خانه ی ما عکس رخ خامنه ایست . . .
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4125)

افسران - زینت خانه ی ما عکس رخ خامنه ایست . . .
 
 
 
 
مشکلی نیست اگر مبل نداریم و دکور . . .
زینت خانه ی ما عکس رخ خامنه ایست . . .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


برچسب ها : ,,,,
کاربرد ماهواره در ایران و خارج

 

کاربرد ماهواره در خارج :

متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.

نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:

رشد و شکوفایی دانش

کسب اطلاعات جدید

تبادل سریع اطلاعات

آگاهی از تهدیدات طبیعی

و ...

کاربرد ماهواره در ایران و خارج

کاربرد ماهواره در ایران :

مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.

نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:

از بین رفتن بنیان خانواده ها

رفتار های پر خطر

فقر فرهنگی

فساد اخلاقی

و ...

 پ,ن : بعد میان داد میزنن چرا ما عقب افتاده هستیم. اول بشین فکر کن چه کسی باعث عقب افتادگی شده...

منبع:معبرسایبری فندرسک


خدا اینجاست...
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (2760)

خدا اینجاست...

تصویر+عکس+شهید+شهدا+نیایش+نماز+خدا+برادران شهیدهاشمی

کسی که خدا را می بیند برایش فرقی نمی کند که بالای قله باشد یا زیر زمین ، خدا در پس نگاه اون تنها فاصله به اندازه یک ندا دارد بنده خدا را میخواند و خدا اجابتش می کند ...

[ سه شنبه 93/5/21 ] [ 4:53 عصر ] [ مهدی افشار ] [ 3 نظر ]

برچسب ها : ,,,,
عقب نمونیم!!
  • بازدید : (4493)


برچسب ها : ,
سلامتی امام خامنه ای صلوات

 

خدایا امام خامنه ای فرزند حضرت زهرا و نائب حضرت مهدی را از همه خطرات محفوظ بدار و تمام بدخواهان و دشمنانش را در داخل و خارج به حق جدش الساعة خار و نابود بگردان.

 


خیلی باحال >>>خنده بازار<<<


برچسب ها : ,
بهشت خانه ساده دلان است...

    سلام دوستان گرامی

چند روزی درگیر اسباب کشی بودم. ایضا مشغله های دنیوی این هفته های اخیر بدقولی آدم ها؛ و و و ... همه این ها کلافه ام کرده بود . یک جوراهایی حوصله خودم را هم نداشتم.

از قضا با همشیره رفته درب منزل یکی از دوستانشون که تعدادی کارتون تهیه کنیم. لحظاتی بعد پسر جوانی به نام رحمن با تعدادی کارتون آمد. نمی دانستم او کارگر آن خانه است؛ اول خیلی تحویلش نگرفتم. بعد متوجه شدم او کارتون ها راآورده. بسیار ساده بود آرام آرام.. مظلوم.. یک بستنی برای خواهرزاده 18ماه هام خرید و بعد هم برای ما. به آقا رحمن گفتم. من نمی خورم چرا خودت رو زحمت انداختی!! تشنه ام.. نمی خورم!!لحظاتی بعد طفلک با بطری آبی که از مغازه تهیه کرده بود آمد .. بدنمسست شد از خودم خجالت کشیم.. از این همه محبت بی دریغ این جوان که لکنت داشت کارگر بود... پدر و مادرش را در نوجوانی از دست داده بود... خدایا من را ببخش.. من باید بیش از این ها. آن جوان را تحویل می گرفتم!! کلی آن شب استغفار کردم... قرار است بگویم بعضی روزها بیاید دفترمان کمک ام کند!! برای دعا کنید!! گاهی ما آدم ها هواسم به اتفاقات کوچک اما زیبای دور و برمان نیست!! خدایا  کمک ام کن تقوی پیشه کنم!!

دلم می‌گیرد... از دیدنِ آدم‌هایی که چشمِ ظاهر بینشان،

دیگرِ آدم‌ها را، نه با مقیاس‌های حضرتِ خالق، که با مقیاسِ ظاهر می‌سنجند... نفسم تنگ می‌شود از میزانی که آدم‌های پوچ و درون‌تهیِ بزک‌کرده‌یِ پرمدعا را پشت ویترینِ دنیا برای چشم‌ها جلوه می‌دهد،

و دیگران را، هرچقدر هم که انسان‌تر، در آن پشت‌های نادیدنیِ پنهان، مخفی می‌کند... خلقم تنگ می‌شود از این دیده نشدن‌ها... از این به حساب نیاوردن‌ها... روحم تنگ می‌شود از این میزانِ نامیزانِ دنیایی... از زیر پا گذاشته شدنِ روح‌هایی بزرگ و لطیف.... از چشم بستن بر حقیقتِ انسان‌ها... حضرت پروردگار! ما به این آیه‌ات شدیداً کافریم: إنَّ أکرَمَکُم عِندَاللهِ أتقاکُم ...

 

عهدنوشت: صاحبِ این عصر و زمانه شمایید... من، به‌خاطرِ دلِ شما هم که شده، دنیا را از این نگاهِ پست و حقیر پاک خواهم کرد... از امروز، در ازای هر مقیاسی این چنین، احترامم را به وسعت و لطافتِ روحِ انسان‌ها، چندین برابر خواهم کرد... از امروز، چشم‌هایم، تنها انسان‌ها را خواهند دید ... 

 

پانوشت: یاأیّها الّذین آمَنوا، آمِنوا ... لطفا!


خواهرم ...برادرم...حواست هست؟؟؟این جمعه هم گذشت و یارم نیامد
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (2598)

خواهرم حجابت؟ 

گفت دلم پاک است 

مگر میشود پاکی هزاران نگاه را بدزدی و دلت پاک باشد؟ 

برادرم حجاب تو نگاهت است... 

حواست باشد 

تو را به امام زمان 

حواست باشد 

*این جمعه هم گذشت و یارم نیامد... *


 

برچسب ها : ,,,,,,,
هم رنگــــ ِ خـــیـــآل



دلم خیلی گرفته بود ...

صبح ها اکثرا بی حوصله هستم اما اون روز

دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

خیلــــــــــــــــــــــــــــی

گرفتـــــــــه

بــــود

انگار دلم از خدا گرفته بود ... عادت هر روزم بود قرآن خوندن ... اما اون روز دل قرآن خوندن هم نداشتم

هندز فری گذاشتم توی گوشم ، حس کردم شاید آهنگ آرومم کنه ، شاید دست کشیدن از ریسمان ِ خدا خدا کردن آرومم کنه ...

...


چند تا آهنگ گذاشت و هیچ کدوم نه آرومم کردند و نه افکارمو درگیر ...

اما یه آهنگی شروع به خوندن کرد ... که اولین بار  بود گوش میکردم .از ابتدای آهنگ به هوای مخاطب خاص ِ دلم (خدا)آهنگ رو گوش دادم ... انگار

ازاول آهنگ معلوم بود این آهنگ آهنگ خاصی هست ... وسط های آهنگ بود که متوجه شدم مخاطب شعر خواننده هم با مخاطب خاص دل من که خدا باشه و هست ،،، یکیه  !!!

تحمل نداره نباشی

                              دلی که تو تنها خداشی



عجیب بود ... دل من از تو میگیره و تو باز هوای منو داری ...

آسمون چشمام ابری  شد. عینک دودی ام را به چشمام زدم . تا کسی حال چشمامو نبینه !!

سر خیابون رسیده بودم . سوار تاکسی شدم .

دوباره آهنگ رو از اول گوش دادم

تا به خودم اومدم صحنه ی فوق العاده ای دیدم . یه پلاک الله زیبا که از آیینه تاکسی آویزون شده بود ... انقدر زیبا وسط آسمون نشسته بود که وسعت آسمون دیده نمیشد فقط واژه الله بود که به چشم می اومد ... عکس گرفتم که ثبت بشه توی اون لحظه ای که زیباترین حالت عشق یک مخلوق به خالقش رو به تصویر میکشه !!!



رسیدم دانشگاه و مثل عادت هر روزم چند صفحه قرآن خوندم

عجیب آروم شدم

عجیب دلم قرص شد

***

میخواد بره ... دستاشو میگیری ...

بیقراری میکنه... نوازشش میکنی ...

بی هوا هواشو داری...

دلش میگیره تو عاشق ترش میکنی ...


نظر یادت نره.....................................................


\آل سعود\ دشمن قسم خورده اسلام و مسلمین + تصاویر و اسناد
  • بازدید : (4381)

 

 

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «خبرگزاری دانشجو»؛ "علی بن عبدالعزیز الشبل" عضو هیأت علمی دانشگاه علوم اسلامی «محمد بن سعود» که اخیراً با طرح جنجالی نبش قبر رسول اکرم(ص) و انتقال آن به قبرستان بقیع بر سر زبان‌ها افتاده بود، بعد از خشم عمومی مسلمانان و انتقادهای فراوان مدعی شد که رسانه‌ها سخنان وی را تحریف کرده‌اند.

 

علی بن عبدالعزیز الشبل، مفتی هتاک سعودی

 

این مبلغ سعودی عربستانی مدعی شده که روزنامه ایندیپندنت و دیگر رسانه‌ها سخنان او را تحریف کرده‌اند و او هرگز چنین پیشنهادی نداده و طرح چنین مسئله‌ای از سوی هیچ کسی جایز نیست.

 

بعد از واکنش شدید مسلمانان و علما به این طرح، دایره عمومی بارگاه رسول اکرم (ص) در بیانیه‌ای اعلام کرد که این طرح یک تحقیق فردی است و نشان‌دهنده نظر این سازمان نیست اما این طرح مثل هر تحقیق و بررسی دیگری به صورت مستند تهیه شده است.

بقیه مطالب در ادامه مطلب


 

 


برگی از دفتر اهل دل
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (4722)


خاک بهشت
دسته بندی : جملات زیبا,,
  • بازدید : (5550)


برچسب ها : ,
حریر ِ عشق

 

 

حریر عشق را با گل واژه ی محبت چادری از معرفت بر سرش قرار بده ...

بگذار دستان کوجکش لطافت دست های مهربان ترا با عمق وجود درک کند ..

سجاده ی کوچک باورش را بر کنار سجاده ی عشق و خلوتگاه نیاز خود بگشای ..

گوش هایش را  با زمزمه های ماندگار عشق آشنا کن  ..

بگذار لطافت باران نیاز را در چشمان خود به تماشای راز بنشیند و

عطر خوش آرامش با او بودن را از گلهای سجاده ی تو استشمام کند ..

بگذار قامت تو به هنگام نماز تعظیم  سرو را تصویرگر چشمانش  باشد ...

بگذار در رکوع عشق نغمه ی عاشقی بشنود و در سجده ی جان

تنها سجده بر ذات کبریایی او را حک بر آیینه ی چشمان خود نماید ..

با عشق برایش معنا کن پاکی را ... از زلالی برفهای قله بگو و سپیدی نگاهشان ..

صداقت  را توشه ی نیازش کن برای پیمودن جاده ی زندگی ...

عطر امید را در قاب ِتوکل برایش مهیا نما .. تا در لحظات سخت و تنگناهای زندگی

 مدهوش از بوی خوشش سختی ها را گذری از عبور راحت داشته باشد ...

 بگذار وجودش ، تار و پود شکل گیریش چونان گیسوانش که با مهر می بافی

با محبت بافته شود... آنقدر که عجین وجودش شده و

رایحه ی خوش محبت نگاهش را پر کرده

وجودش را سرشار از عشق به  دیگران نماید ...

 دوست داشتن را برایش هجایی از تعقل کن  ..

که فراتر از عشق است و ماندگار تر از هر بودنی ..

 برایش تلخی فاصله ها را با درد سینه  و اشک جان توصیف کن

 که عمر می کاهد و جان می برد ..

بگذار بر وجودش حک شود که دوری از نگاه مهربان رب

گم شدن مسیر زندگی است و ظلمات تنهایی قلب .. 

 برایش رذالت و پستی ها  را با آسانی لفظ به سختی معنا کن

که وجود را کویر بایر می کند و کام را تشنه ی سیری ناپذیر ..

دره ی خوفناکی که انسانیت را می بلعد و وجود را خاکستر گناه می پاشد

قلب سفید را سیاه کرده و خلیفه الله را به  قعر وادی نیستی می کشاند ..

برایش از عشق و محبت و معرفت چتری بساز که

 سایه بان روزهای زندگی و شبهای بودنش باشد ..

 دلش را پاک و زلال  پرورش بده  که  بی چتر گناه

 وجودش  سرخوش از باران رحمت الهی باشد و گرم به نگاه مهربانش..

 بگذار شیرینی بندگی و لطافت عبودیت را در کنار تو

 حرف به حرف  بیاموزد و خط  به خط معنا کند ..

 



برچسب ها : ,
سرنوشت سخت نوشت !
  • بازدید : (5189)

 

 

سرنوشت برایش گذر روزگار را سخت نوشت  ...

در آغوش گرم مادر چشم هایش لبخند اشکی را به نظاره ی غم نشست که

 پهنای صورت مادر را در آوای حزن انگیز خود فرو برده بود ..

در اولین لمس از دست های زمخت و پینه ی بسته ی پدر آموخت که

تاوان بودن شلاق بی مهری زمانه است .. 

 فاصله ی بین خواستن و داشتن را از پشت ویترین در عروسک های مغازه دید

و پارچه ی گره خورد ه ی در دستش که عروسک رؤیاهایش بود ...

تفاوت بین پاهای خودش و دیگران را در دمپایی پاره ی خود دید و

 کفش های ساز نواز کودکان دیگر  ..

 به مدرسه آمد و تفاوت دست های خسته اما خالی پدر خود با جیب های دیگران

را در انتهای کلاس تنگ و تاریک دید با لباسی مندرس و کیفی پاره ..

معلم بر تخته ی غبار گرفته ی ذهن کودک با قلم اشک هایش نوشت

حرف به حرف واژه های زندگی را ..

 و او تفاوت فهم خود با بچه های دیگر را زمانی فهمید که دیگرا ن به هر حرفی

با برق چشم می کشیدند نقاشی شاد را بر ذهن خود .... و او به هر حرفی که

می آموخت ،  برایش زمانه معنا می کرد هزار درد و می کشید هزار علامت سوال ؟

 که در ذهن کوچکش نمی یافت نه به عقل نه به احساس جوابی بر آن ...

در زنگ ریاضی معلم در سکوت معنا گفت : شادی هایما ن را با هم تقسیم کنیم

از غم های هم به سرشت مهر بکاهیم ... دوستی هایمان را در عشق ضرب کرده

به توان بی نهایت رسانده و به جمع دوستان خود برساینم ..

 معلم در حک علامت مساوی با کچ نم گرفته از اشک هایش نوشت

دو خط موازی کوچک ... و گفت در این دنیای بزرگ آدمها همه به یک اندازه

هستند ... فرقی نیست بین جسم ها و صورتها  الا در سیرتها و

خود ساکت شد و شاید در سکوتش به دنبال علامت سوالی بود بر صادق بودن

حرفهایش در توضیح علامت مساوی در صدق بر آدمها ...

و کودک در زندگی خود فهمید

حرفهای معلم ریاضی شاید گفتاری از یک افسانه ی شیرین بوده ..!!

و او تفاوت تقدیر زندگی خود را زمانی فهمید که در پارک بادکنکی را به لبخند

کودکی داد و در ازاء آن از پدر او بهایش را گرفت ..

در کنار خیابان برای کودکی چهارپایه ای گذاشت که بنشیند و

 با سرشک حسرت خود ، غبار از کفش های پدرآن کودک بر گرفت ..

در خانه ی محقر در اتاقی تنگ و تاریک سوزش خار گل را از دست های مادر

با علامتی از هزاران سؤال و به بهت اشکهایش مرهم کرد و

چند ساعت بعد آن گل را در پشت چراغ  قرمز چهار راه  با روبانی قرمز به

دستهای لطیف مادری داد که طراوت زندگی را در کنار بچه های شاد و در

ماشین های رؤیایی نغمه خوان چشم های خود کرده است ..

او فهمید که زندگی نوشته سر نوشت او را در کتابی مچاله شده از درد روزگار

 با قلمی از اشک بر قلبی زخمی که تنها تسلای وجودش آرامش مهر اوست  ...

روزگار برایش گذر عمرش را نوشت و چه سخت نوشت ..


 


برچسب ها : ,
غافل از گذر عمر !
  • بازدید : (4974)

 

در تلاطم بادها در گذریادها و در مرور خاطرات فراموش کرده ام بودن خود را

. به هر طلوع خورشید،  لبخند شوق زده و

 وجود جستجوگر خود را با نسیم گذر همراه می کنم

تا از زمزمه ی رود و تمنای روییدن سبزه ..

 تا از آرامش قاصدک و رقص چمن در دست باد

تا از نغمه ی کبوتر و بالهای رؤیاییش به هنگام پرواز

بشنود آوای زندگی و دم زنده بودن را ..

در گذر از جاده ی زندگی در بوستان با طراوتش همراهی گل می جویم و نغمه ی پر شور بلبل

در جنگل آرزوها بلندترین شاخه و تنومندترین درخت را جستجوگر چشمان خوددارم ...

  در کویر روزها به دنبال سایه بانی از خنکای خاطرات .. ذهن را مرور

لحظه های خوش میکنم و به انتظار دیدن آسمان پر ستاره اش اشک های خود را

ستاره باران سکوت دل می نمایم ...

در مسیر کوهستانی روزهای عبورم رنگین کمان قله ی عشق را نشانه ی امید می روم ،

پای در رکاب رسیدن گذارده و زخم سنگلاخ های بی مهری جاده ی سرد را

با اندیشه ی گذر زمان مرهم زخم های خاموش می کنم..

 در بر خورد با سرزمین یخبندان احساس ها در گذر از زمستان وجود

 شومینه ی گرم احساس را تن پوشی از گذر کرده

 سوزش بال پروانه ی آرزوها را گرمی اشکی کرده که

 گذر می دهد وجودم را از قندیل های سخت و سرد ...

 در خزان گذر عمر با ترنم باران همراه شده ...

سد چشم ها را در بر خورد بی قرار مژه ها می شکنم تا بر دشت دل فرو ریزد و

 صدای خش خش برگهای آرزوها را در زیر پای مسافر زمان

نه آوای گوش خراش که نم به اشک مهربانی رؤیاها نماید ..

و در هر غروب اشک های دلتنگی خود را به دامان خورشید می سپارم

تا دور از دسترس بر افق رها بپاشد ..

شاید به طلوعی دیگر راه چشمانم را گم کرده و میزبان بی صدای لحظه هایم نباشد ..

در اوج تالاقی چشم هایم با نگاه غروب ، دل به آفتابگردان هایی می سپارم

 که سر به زیر ، در فکر بودن و ماندن به انتظار طلوعی دیگر

 شب را به زمزمه های گذر طی می کنند ..

با خروش لحظه ها و گذر عمر همراه شده

در بهار زندگی دل را مواج بودن و خواستن کرده

تمام فصول زندگی را اقیانوس بی انتهایی از خواسته ها نموده

و ساحل آرامی می جویم که بر سکوی بودنش تکیه داده و

 صدف های زندگی را از قعر بودن بیرون بیاورم ..

 و در تمام لحظات غافلم از مسافر بودن خویش ..

 از گذر لحظه ها و به سر رسیدن تاریخ بود ن و انقضای مهلت مقرر عمر ..

 


برچسب ها : ,